پشتیبانی 09356040365
ساعت GARMIN

ساعت گارمین مدل فنیکس 6ایکس پرو سافایر با بند چرمی

از {{model.count}}

Fenix 6X Pro and Sapphire editions Black DLC with chestnut leather band

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساعت گارمین مدل فنیکس 6ایکس سافایر از جدیدترین ساعنهای هوشمند گارمین میباشد که دارای سنسور ضربان قلب سری جدید میباشد که قابلیت اندازه گیری در زیر آب را نیز داراست. همچنین سنسور اکسیژن خون را نیز محاسبه کند. مدل فنیکس 6 ایکس پرو مانند همه ساعتهای گارمین دارای سنسور فشارسنج،قطبنما،ارتفاع سنج ،و قابلیت اندازه گیری دمای بدن را نیز دارا میباشد.ساعت گارمین مدل فنیکس 6ایکس پرو سافایر مالتی اسپرت هست و به زبانه ساده تر مناسب برای اکثر فعالیتهای ورزشی مثل کوهنوردی دومیدانی شنا دوچرخه سواری پیلاتس یوگا اسکیت و ..... میباشد. باطری ساعت GARMIN FENIX 6X دارای باطری بهینه میباشد که میتواند 21 روز در حالت اسمارت واچ و 60ساعت فعالیت ورزشی به همراه جی پی اس میباشد از ویژگیهای منحصر به فرد ساعت فنیکس 6ایکس پرو حافظه برای ذخیره 2000 آهنگ و موزیک به صورت مستقیم برروی ساعت میباشد که به وسیله هدفون بی سیم بلوتوثی میتوانید در هنگام ورزش از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید

مشخصات
جنس صفحه ساعت فنیکس از نوع کریستال یاقوت کبود و دور شیشه آن از جنس تیتانیوم با روکش کربن مانند الماس (DLC) میباشد و همچنین جنس بدنه آن از نوع استیل با روکش کربن میباشد.و بند ساعت قابلیت سازگاری با بندهای QUICK FIT میباشد و جنس آن از سلیکون میباشد که علاوه بر ظاهر زیبا باعث سبکی ساعت گارمین مدل فنیکس شده است.
ساعت گارمین مدل فنیکس سافایر در ابعاد 14.90*51*51 میلیمتر طراحی شده است و وزن دقیق آن 66گرم میباشد، اندازه صفحه نمایش 1.4اینچ (35.56میلیمتر) و با کیفیت 280*280 پیکسل و همچنین قابلیت مشاهده در نور خورشید را داراست و صفحه ساعت گارمین تمام رنگی میباشد.
باطری ساعت گارمین فنیکس پرو در حالت SMART WATCH تا 21 روز و در حالت GPS تا 60 ساعت و در حالت GPS+MUSIC تا 15 ساعت و در حالت اکسپدیشن تا 46 روز و حالت ذخیره تا 80 روز میباشد.همچنین حافظه ساعت 32گیگابایت میباشد و میتوانید تا 2000 موزیک در گوشی ذخیره کنید
ساعن هوشمند گارمین مدل فنیکس 6ایکس پرو سافایر مانند تمام ساعتهای هوشمند گارمین دارای قابلیت های عمومی نمایش زمان و تاریخ و GPS و آلارم تایمر کرنومتر و زمان طلوع و غروب آفتاب و همچنین صرفه جویی در نور خودکار را داراست.
ساعت هوشمند سافایر دارای انواع سنسورهای GPS,GLONASS,ضربان سنج مچ دست،ارتفاع سنج،قطب نما،ژیروسکوپ،شتاب سنج،دماسنج و سنسور اکسیژن خون میباشد.
از ویژگیهای روزانه هوشمند ساعت گارمین فنیکس پرو میتوان به قابلیت اتصال به WIFI،ANT،BLUTOOTH را دار میباشد و همچنین قابلیتهایی نظیر اعلام هوشمند و یاداوری و CONNECT IQ ، و رد تماس با متن در گوشی های اندروید ، تقویم، نمایش آب و هوا ،ذخیره و پخش موزیک، پیداکردن ساعت و تلفن همراه من ،ریموت VIRB و قابلیت سازگاری با برنامه GARMIN CONNECT در سیستمهای عامل اندروید و IOS را نیز دارد.
ساعت هوشمند گارمین دارای ویژگیهای ایمنی و ردیابی نیز میباشد که قابلیت ارسال پیام برای کمک رسانی تشخیص حادثه در طول فعالیت ورزشی،LIVE TRACK, GROUP LIVE TRACK و LIVE EVENT SHARING در گوشی های سیستم عامل اندروید را نیز دارد
از دیگر مشخصات ساعت گارمین fenix x6 pro sapphire ریز فعالیت ورزشی شما رو از جمله: تعداد گامها و نوار حرکت و هدف خودکار و نظارت بر میزان خواب،نمایش کالری سوزانده شده و مسافت طی شده و طبقات طی شده میباشد. همچنین ویژگیهای inte

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...