پشتیبانی 09356040365

شلوار اسکی

کمی صبر کنید...

شلوار اسکی 

یک لباس اسکی کاربردی فقط یک کاپشن اسکی باکیفیت و دستکش اسکی نیست، شما همچنین به یک شلوار اسکی عالی نیاز دارید. شلوارهای اسکی مردانه و زنانه خوب برای اسکی بازان، اسنوبورد سواران و آزاد سواران ضروری است. شلوارهای اسکی مردانه و زنانه در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند، اما همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند: آن‌ها پاهای شما را در پیست‌ها خشک نگه می‌دارند.

خرید شلوار اسکی

چیزی که هنگام خرید شلوار اسکی باید به آن توجه کنید مختص شماست و بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود. اساساً همه چیز به این بستگی دارد که شما برای چه کاری از آنها استفاده خواهید کرد. اسکی بازان و کوهنوردان اسکی باید به وزن، دامنه حرکتی، دوام و قابلیت تنفس شلوار توجه کنند. شلوار اسکی آلپاین خوب دارای دریچه های زیپ دار در کناره های ران است و همچنین دارای غشای بسیار تنفسی است. با این حال، این غشاء تنها زمانی که با یک لایه پایه ترکیب شده است، به توانایی کامل خود عمل می کند، بنابراین شما به یک لایه پایه خوب نیز نیاز دارید.

شلوار اسکی مردانه و شلوار اسکی زنانه

برای اسکی بازان آلپاین و اسنوبوردها، دوام، عایق حرارتی و تناسب از مهمترین ویژگی ها هستند. بعلاوه، شلوارهای اسکی متفاوتی برای مردان و زنان وجود دارد: شلوارهای اسکی گرم و خط دار برای استفاده در پیست آلپاین و استراحتگاه های اسکی بهترین هستند، در حالی که شلوارهای سبک وزن و نازک سخت برای تورهای اسکی و کفش های برفی مناسب هستند. علاوه بر این، شلوار اسکی باکیفیت دارای یک غشای ضد آب و ضد باد است که همچنین برای محافظت از اسکی بازان آلپاین و گردشگران در برابر برف، سرما، باد و غیره قابل تنفس است.

نکاتی برای خرید شلوار اسکی

اول از همه، مهم است که شلوار اسکی از نظر اندازه و تناسب، مناسب باشد. آنها نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشند، هرگز نباید شما را منقبض کنند و نباید احساس خوبی در شما ایجاد کنند. شلوارهای اسکی مردانه و زنانه خوب باید بتوانند در شرایط نامساعد جوی مقاومت کنند و در حین انجام ورزش های زمستانی باید بتوانید در این شرایط 100% به آنها اعتماد کنید. شلوار اسکی باید شما را گرم و خشک نگه دارد، بسیار مقاوم در برابر سایش، بادوام باشد و به لطف قابلیت تنفس و تناسب مناسب، آب و هوای کامل بدن را حفظ کند. با این حال، آنها نیز باید خوب به نظر برسند، بنابراین شما همچنین باید یک برش، رنگ و الگوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این همچنین به این معنی است که هنگام خرید شلوار اسکی، ممکن است بخواهید ببینید که رنگ آن با کت اسکی و دستکش اسکی شما مطابقت دارد. بنابراین، اگر یک جفت شلوار اسکی پیدا کردید که همه این معیارها را برآورده کند، یعنی مناسب باشد، تنفس، ضد آب، ضد باد و همچنین عالی به نظر برسد، هیچ چیز نمی تواند مانع از اسکی، اسنوبورد شما شود.
ما یک فروشگاه آنلاین کامل اسکی هستیم که همه لوازم اسکی از شلوار اسکی و کاپشن اسکی گرفته تا عینک اسکی و دستکش اسکی در اینجا موجود می باشد. همه چیز را برای اسکی در اسپرت رول خریداری کنید. سوالی دارید؟ با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

دسته‌بندی