پشتیبانی 09356040365

ننو درختی

کمی صبر کنید...

راهنما خرید ننو درختی | تخت آویز زینتی

اگر از کسانی که اهل طبیعت هستند و به کمپ رفتن عادت دارند بپرسید لذت بخش ترین زمان کمپینگ کجاست، بی شک خوابیدن روی ننو و استراحت کردن روی یک تخت آویز زینتی همراه با نوشیدن یک لیوان چایی را انتخاب میکنند. ولی اگر شما اهل کمپینگ نیستید ایرادی ندارد و میتوانید ننو را در ویلای خود نیز استفاده کنید و به همان میزان لذت ببرید.البته اگر میخواهید یک ماگ کمپینگ مناسب برای این کار داشته باشید میتوانید از اسپرت رول تهیه کنید.

انواع ننو کمپینگ

ننو انواع مختلفی دارد، یک نفره و دو نفره. ننو یک نفره اغلب به درد کسانی میخورد که اهل طبیعت گردی به صورت انفرادی هستند ولی اگر با همسر یا دوستتان به سفر میروید حتما ننو دو نفره بخرید و لذت استراحت به همراه همسر خود را در دل طبیعت بچشید. در فروشگاه اسپرت رول انواع ننو های یک نفره و دو نفره موجود می باشد. نیچر هایک بهترین برند ننو با قیمت کاملا مناسب هست.

از ویژگی های ننو نیچرهایک سبک بودن فوق العاده ان ها می باشد که باعث می شود حمل نقل آن بسیار ساده باشد ولی در عین حال توانایی تحمل 400 کیلوگرم وزن را دارد. اگر گرمایی هستید حتما ننو نیچرهایک توری را تست کنید که باعث می شود هوا جریان داشته باشد و باعث تعرق شما نشود.

قیمت ننو کمپینگ

برای خرید یک ننو با کیفیت لازم نیست هزینه خیلی زیادی پرداخت کنید. شما میتوانید برای خرید ننو نیچرهایک که یکی از بهترین تولیدکننده های ننو کمپینگ می باشد با هزینه ای تقریبا 700 هزار تومانی صاحب یک تخت آویز زیبا و بادوام بشوید. البته قیمت ننو به یک نفره یا دو نفره بودن آن نیز بستگی دارد، طبیعتا ننو دو نفره گران تر از ننو یک نفره می باشد. برای اطلاع دقیق تر قیمت ننو کمپینگ به صفحه محصولات اسپرت رول مراجعه کنید.

نکته مهم هنگام خرید ننو درختی و کمپینگ

1- طول ننو باید 30 الی 50 سانت بلندتر از قد شما باشد، البته که ننوها طول استاندارد خودشان را دارند اما اگر خیلی قد بلند هستید هنگام خرید ننو درختی به این موضوع توجه کنید. 

2- اگر اهل طبیعت گردی هستید و ننو درختی را برای وصل کردن در جنگل و درختان لازم دارید، توجه کنید که اگر در آن منطقه پشه و زنبور های زیادی دارند حتما از نوع پشه بند دار استفاده کنید.

دسته‌بندی