پشتیبانی 09356040365

دستكش اسكي

کمی صبر کنید...

اهمیت خرید دستکش اسکی 

تصور کنید همه چیز برای اسکی آماده شده است اما نمی توانید برای مدت طولانی اسکی کنید زیرا دستان شما مانند یخ، یخ زده بود و نگه داشتن روی میله ها را دشوار می کرد. بنابراین، برای جلوگیری از همه این موقعیت‌ها، باید دستکش اسکی داشته باشید زیرا به عنوان سپری برابر سرما عمل می‌کند و عملکرد اسکی باز را نیز بهبود می‌بخشد.

عوامل موثر بر کیفیت دستکش اسکی

جنس پوسته: معمولاً پارچه ای که برای تهیه دستکش اسکی استفاده می شود مصنوعی یا چرم است. بدنه پارچه مصنوعی، نایلون معمولی، ضد آب، قابل تنفس است و در پوسته سخت و پوسته نرم موجود است. در مقایسه، چرم یک ماده طبیعی مقاوم در برابر آب است که بادوام است و در صورت مراقبت مناسب می تواند سال ها دوام بیاورد.

عایق: هدف اصلی دستکش گرم نگه داشتن دست است. بنابراین، دستکش های عایق مناسب گرما و قابلیت تنفس را بدون محدودیت حرکت فراهم می کنند.

آستر: این یک لایه اضافی برای ایجاد گرما و راحتی است. مواد آستر معمولاً با توجه به مارک ها متفاوت است، اما رایج ترین آسترهای مورد استفاده پشم یا مواد مصنوعی هستند.

کف دست: بیشتر گیره ها و تقویت کننده ها در نواحی که کاربرد زیادی دارند مانند کف دست و نوک انگشتان وجود دارد. این قسمت های دستکش از مواد مختلفی مانند چرم/وینیل برای دوام بیشتر ساخته شده اند.

چگونه یک دستکش اسکی مناسب پیدا کنیم؟

برای جلوگیری از یخ زدن دست ها و بی حس شدن انگشتان که می تواند روحیه اسکی باز را کاملاً خراب کند، انتخاب دستکش اسکی مناسب ضروری است. بنابراین برای تعیین اندازه کامل، باید طول کل دست، از جمله عرض کف دست و طول انگشت وسط را بدانیم. برای خرید دستکس اسکی اصل و مناسب، میتوانید از فروشگاه اسپرت رول خرید کنید.

دسته‌بندی