پشتیبانی 09356040365

عينك اسكي

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش:

راهنمای خرید عینک اسکی

عینک های اسکی و اسنوبرد یکی از ملزومات تجهیزات زمستانی شما هستند و باید با دقت زیادی بسته بندی شوند. احتمالاً هیچ چیز بدتر از ندیدن چیزی در حین اسکی یا اسنوبورد، بعد از چکمه های نامناسب نیست.
عینک های اسکی یا اسنوبرد برای اطمینان از دید کامل زمین و محافظت از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، باد و سرما وجود دارد. با لنز مناسب و تناسب کامل با کلاه خود، در حال عازم یک ماجراجویی زمستانی شگفت انگیز هستید.

کدام رنگ لنز شما مناسب است؟

پاسخ آسانی برای این سوال وجود ندارد. امروزه لنزها تقریباً در تمام رنگ های رنگین کمان وجود دارند. اما به جای انتخاب با توجه به ترجیحات شخصی خود، باید در مورد شرایط آب و هوایی تصمیم بگیرید. چیزی بیشتر از رنگ رنگ لنز شما وجود دارد، باید به انتقال نور مرئی (VLT) نیز توجه کنید. VLT، یک ویژگی بسیار خاص، درصد نور مجاز از لنز را به شما نشان می دهد (در حدود 0% و 100%) و همچنین میزان کنتراست در محیط اطراف شما را نشان می دهد. بنابراین این عدد تعیین می‌کند که آیا می‌توانید چیزی را در کوه ببینید - و در نهایت آیا یک روز عالی بیرون از خانه دارید یا یک روز فاجعه‌بار!
اگر انتظار یک روز آبی را دارید، با شماره پایین تر VLT تماس بگیرید. شما کاملاً از تابش نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش محافظت خواهید کرد.
اگر روز نسبتاً ابری یا مه آلود است، یا فقط این نور صاف آزاردهنده وجود دارد، باید یکی از آن لنزها را با VLT بالاتر بگیرید
هرچه S-Factor بیشتر باشد، شفافیت کمتر است.
اگر به دنبال لنزی هستید که همه اینها را داشته باشد، خبر بدی برای شما داریم: متأسفانه، هیچ لنز کامل و کاملی وجود ندارد که در هر شرایطی دید کاملی را برای شما تضمین کند. اگر واقعاً چاره‌ای جز این ندارید که فقط یک لنز انتخاب کنید، یکی را با VLT حدود 30 درصد انتخاب کنید. این مصالحه ای خواهد بود که در شرایط سخت از شما پشتیبانی کامل نمی کند، اما در بیشتر روزها شما را شاد و ایمن نگه می دارد.
علاوه بر این، فناوری هایی در بازار موجود است که دید بهتری را در شرایط مختلف تضمین می کند. به عنوان مثال، اینها شامل فناوری vario است که می تواند رنگ لنزها را با تغییر شرایط آب و هوایی تنظیم کند - معمولاً مقدار VLT می تواند در دو دسته تغییر کند (مانند S1 - S3). یکی دیگر از فناوری های انقلابی لنز Prizm از Oakley است. عینک‌های با فناوری Prizm نه‌تنها می‌توانند در طیف وسیع‌تری از شرایط نوری کار کنند، بلکه کنتراست و دید را نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.