پشتیبانی 09356040365

كاپشن اسكي

کمی صبر کنید...

راهنمای خرید کاپشن اسکی

کاپشن اسکی خوب همیشه از دغدغه های هر اسکی بازی است که علاوه بر داشتن وزن سبک کاپشن اسکی دارای حفظ گرمای خوب با داشتن تهویه مطبوع داخل کاپشن اسکی که مانع از تعرق اسنوبرد سوار نیز شود. کاپشنهای اسکی به دو دسته کاپشن اسنوبرد و کاپشن آلپاینی به بازار عرضه میشود که همانطور که از اسمشان پیداس مناسب رشته اسنوبرد و آلپاین میباشند.

تفاوت کاپشن اسکی اسنوبرد با آلپاین در استایل کاپشن اسکی میباشد لباسهای اسکی آلپاین معمولا فیت تر و اندامی تر هستن و کاپشن اسکی اسنوبرد نیز دارای استایل لانگ و گنگ هستند که موقع انجام حرکات فری استایل و پرش اسنوبرد سوار ازادی عمل بیشتری داشته باشند. لباسهای اسکی در دو دسته کاپشن اسکی زنانه و کاپشن اسکی مردانه تقسیم میشوند.

جنس کاپشن های اسکی عموما از الیاف خاصی ساخت میشود که میزان تحمل دمای متفاوتی هرکدام دارند و کیفیت پارچه های کاپشن اسکی بر اساس نامگذاری با K میبشد و مخفف 1000 میباشد و با نمادهای 5K -10K به بالاتر میرود که هرچه این عدد بزرگتر میشود مناسب دماها پایین و سردتر میباشد و به همان نسبت قیمت بالاتری نیز پیدا میکند. کاپشن اسکی مناسب در ایران با کیفیت پارچه 10K و 5K جوابگوی سرمای پیست های اسکی ایران میباشد. و شما میتوانید با خرید کاپشن های اسکی  DC و NITRO و ..... نیز اسکی بازی خود را شروع کنید.

محصول پیشنهادی : شلوار اسکی 

یکی مهمترین ویژگی هایی که هر کاپشن اسکی باید داشته باشد مقاوم بودن در برابر آب هست. تا علاوه بر گرم نگه داشتن اسکی سوار، از خیش شدن اون در برابر برف جلوگیری کند و اسکی سوار آسیبی از این بابت نبیند. پس در انتخاب کاپشن اسکی بسیار دقت کنید تا علاوه بر راحت بودن در بدن، ویژگی های فنی مورد نظر آب و هوای منطقه شما را داشته باشد. برای این منظور میتوانید از انواع کاپشن های اسکی اسپرت رول که عرضه کننده بیش از 50 نوع کاپشن اسکی مردانه و کاپشن اسکی زنانه با کیفیت می باشد استفاده کنید.

انواع برند های کاپشن اسکی در اسپرت رول


در فروشگاه اسپرت رول که یکی از بهترین فروشگاه های لوازم اسکی می باشد، کاپشن های اسکی برند های دی سی، نیکیتا و برنوتی به فروش می رسد.


مزایای خرید کاپشن اسکی از فروشگاه لباس اسکی اسپرت رول

  • تضمین اصالت کالا
  • ضمانت قیمت و بازگشت وجه
  • خدمات پس از فروش همیشگی
  •  ارزانترین قیمت کاپشن اسکی 
  • ارسال رایگان لباس اسکی

دسته‌بندی