پشتیبانی 09356040365

پولوشرت

کمی صبر کنید...

هودی،تی شرت و پولوشرت مردانه از لباسهای جدا نشدنی کمد آقایان هستند و همواره خرید تیشرت و پولوشرت ارزان و با کیفیت از دغدغه های مردان میباشد.تیشرت ها لباسهای راحتی و ساده ای هستند که در هر مکان و زمانی میتوان با لباسهای دیگر ست کرد و پوشید، پولوشرتها دارای استایل رسمی تری از تیشرتها میباشند که در قرارهای کاری و یا ورزش و روزمرگی میتوان از آن استفاده کرد و با شلوار اسپرت و شلوار رسمی به راحتی ست میشوند و استایل شیک و رسمی به شما میدهند، هودی نیز با داشتن بافت گرمتر برای روزهای سرد استایل اسپرت شما رو کاملا متمایز میکند.

تیشرتها وپولوشرتها در انواع آستین کوتاه،آستین بلند با مارکهای نایک،آدیداس،جردن ،پولو . .... تولید میشنوند و طرفدارهای خاص خود را دارند.

تفاوت تیشرت و پولوشرت چیست؟

اصلیترین تفاوت تیشرت و پولوشرت در نوع یقه لباس میباشد و پولوشرت دارای یقه برگردان (ایستاده) و دکمه دار هستند ولی تیشرتها دارای یقه گرد و یقه هفت میباشند.اگر دارای سر شانه کشیده و صورتی گرد هستید تیشرت یقه هفت مناسبتان است تیشرت یقه هفت همانطور که از نامش پیداست به شکل عدد(V) بوده و بدن شما را بارکتر و جذابتر نشان میدهد و تیشرت یقه گرد محبوبترین لباس آقایون است که راحتی و استایل شیک را هم زمان به شما میدهد. 

جنس تیشرتها نسبت به پولوشرت ها سبک تر و نرمتر هستند و پارچه پولوشرتها معمولا از جنس جودون با بافتهای قویتر میباشد که پولوشرتهارو به لباسی ارزشمند و رسمی تبدیل کرده است.


رنگ تیشرت و پولوشرت مردانه

رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها در میان علاقه‌مندان به پوشیدن تیشرت و پولوشرت است. ترکیب تیشرت سفید رنگ با شلوار مشکی، سفید و شلوار لی آبی از جمله ترکیب‌های محبوب است. اگر علاقه‌مند به استفاده از رنگ‌های آرام و خنثی هستید، تیشرت خاکستری مردانه انتخاب مناسبی خواهد بود. رنگ خاکستری را تقریبا می توان با هر لباسی ست کرد. رنگ آبی شما را جذاب تر نشان می دهد. ترکیب تیشرت آبی با شلوار سفید، نشان دهنده روحیه شاد و پر انرژی شما می باشد. آبی روشن شما را جوان تر نشان می دهد و آبی تیره را می توانید با شلوار جین سفید یا جین خاکستری و شلوارک ست کنید.و اگر به دنبال رنگ رسمی پولوشرت هستید رنگ سرمه ای را به شما پیشنهاد میکنیم که جلوه ای شیک و منظم از شما را به نمایش میگذارد.

نکات مهم برای شستن تیشرت و پولوشرت

پس از خرید تیشرت و پولوشرت مهمترین نکته در نگهداری و چگونگی شستشو لباس است که با توجه به جنس نخ و کیفیت بافت پارچه برای هر لباس متفاوت است در این قسمت سعی میکنیم به طور کلی موارد مهم جهت شستشو تیشرت را با شما به اشتراک بزاریم:

  • تیشرت و پولوشرت را با مایع شوینده و یا شوینده های نرم بشویید تا طول عمر بیشتری داشته باشند.
  • برای شستشو انواع تیشرت های مارک در داخل ماشین لباسشویی در دمای 30درجه شسته شود.
  • به جای آویزان کردن لباس آنها را پهن کنید.
  • از فروشگاههای معتبر تیشرت و پولوشرت خریداری کنید.

دسته‌بندی