پشتیبانی 09356040365

هودي

کمی صبر کنید...

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان خرید هودی هم برای آقایان و هم برای بانوان اوج میگیرد. هودی ها در طرح های مختلف با ضخامت های مختلف تولید می شوند که برای هر تیپ و سلیقه ای میتواند یک تیپ اسپرت و شیک را به همراه داشته باشد.

انواع هودی های مردانه 

1- هودی آستین حلقه ای

اگر به ورزش فیتنس و بدنسازی علاقه دارید و هیکل خوبی هم دارید:) حتما هودی آستین حلقه ای مناسب شماست تا بتوانید بازو های تنومندتان رو به رخ همه بکشید. حتی میتوان یک هودی استین حلقه ای و یک پلیور نازک ست کرد و یک استایل اسپرت و شیک برای خوتان بسازید که هم از سرما در امان باشید.

2- هودی جردن

از معروف ترین برند های پوشاک دنیا برند جردن می باشد که هودی جردن نیز طرفداران بیشمار خودش را دارد چراکه از کیفیت آن آگاه هستند. اگر شما هم به دنبال هودی جردن با رنگ های مختلف هستین، میتوانید از فروشگاه اسپرت رول خرید بکنید.

3- هودی سبز

به طرز عجیبی انتخاب رنگ سبز برای هودی در سال گذشته به شدت بالا رفت. البته بی دلیل با رنگ سال گذشته هم نبود و بیشتر مردم به دنبال هودی ارتشی و سبز رنگ بودند. برای همین اسپرت رول در نظر گرفت تا هودی سبز بیشتری در سال جدید به  فروش برساند.

خرید هودی مردانه از فروشگاه اسپرت رول

فروشگاه اسپرت رول همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان محترم بوده و کالای با کیفیت با کمترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده میرساند. اگر به دنبال خرید هودی مردانه ( بعضی از هودی ها قابل استفاده برای خانم ها هم هستند) با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، میتوانید با انتخاب محصول مورد نظر و مشاوره با کارشناسان فروش ما، یک خرید مطمئن داشته باشد.