پشتیبانی 09356040365
خرید اسکوتر

اسكوتر حرفه ای تکنیکا TECNICA S250| مشکی

از {{model.count}}

TECNICA SCOOTER

تعداد
نوع
6,206,000
5,800,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسكوتر حرفه ای تکنیکا TECNICA S250باطراحي منحصر به فرد وهارموني خاص خود خيلي سريع به يكي از پرفروشترين اسكوترهاي بزرگسال تبديل شد.از مزاياي اسكوتر تکنیکا S250 ميتوان به چرخهاي 250 ميليمتري آن كه عبور از تمام موانع را راحت كرده و استحکام بالا و تحمل وزن تا 170 کیلوگرم نام برد.جنس چرخهای اسکوتر TECNICA از نوع پلی اورتانی میباشد که طول عمر بالای چرخها و همچنین عدم سر خوردن بر روی سطوح لیز از ویژگی آن میباشد.ارتفاع دسته اسکوتر قابلیت تنظیم در سه حالت را دارد و مناسب رده سنی 7 سال تا 60 سال میباشد.همچنین شما میتوانید با فشردن اهرم روی بدنه اسکوتر را جمع کرده و به راحتی در صندوق ماشین و یا فضاهای کوچک قرار دهید. بدنه آلیاژی سبک و مقاوم،دسته قابل تنظیم،چرخهای بزرگ و روان دلایل کافی برای خرید اسکوتر بزرگسال تکنیکا به شمار میاد.

اسکوتر تکنیکا S250

اسکوتر تکنیکا S250 از آن دست وسایلی است که نشان می‌دهد تفریح و ورزش، سن و سال نمی‌شناسد! این اسکوتر یک وسیله عالی برای تجربه و ثبت لحظاتی خاطره‌انگیز است که هم کودکان و هم بزرگ‌سالان می‌توانند از آن استفاده کنند.
اسکوتر تکنیکا اس 250 محصولی باکیفیت از کشور چین بوده که از اکثر ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک اسکوتر استاندارد برخوردار است. این اسکوتر به‌واسطه استحکام، سرعت و هدایت‌پذیری مناسب سطح زمین را به تسخیر شما درمی‌آورد!


ویژگی‌ها و مشخصات اسکوتر تکنیکا S250

نوع طراحی، ساختار و شکل ظاهری اسکوتر تکنیکا اس 250 در همان نگاه اول، تصویر یک اسکوتر خوش‌ساخت و حرفه‌ای را به ذهن متبادر می‌کند. ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی، ظاهر اسکوتر را به سطح متمایزی ارتقا داده. بسیاری از خریداران وقتی برای اولین بار این اسکوتر را از نزدیک می‌بینند، اعتقاد دارند که حتی از عکس‌هایش هم شیک‌تر و زیباتر است! ولی حرفه‌ای بودن و جذابیت این اسکوتر فقط نه یک تصویر یا ذهنیت، بلکه یک واقعیت است که با بررسی مشخصات فنی، بهتر می‌توانیم به آن پی ببریم.
همان‌طور که اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکوتر تکنیکا S250 این است که لذت اسکوتر سواری را برای همه افراد با هر سن و سالی فراهم می‌کند. این اسکوتر برای رده سنی 6 تا 60 سال تولید شده و قد و وزن افراد، محدودیتی برای استفاده از آن ایجاد نمی‌کند.
بدنه تمام آلومینیمی این اسکوتر، استحکام و تحمل کم‌نظیری به آن داده است. به طوری که می‌تواند بی‌آنکه خم به ابرو بیاورد، تا 120 کیلوگرم وزن را تحمل کند. به این ترتیب وزن بالا، دیگر دلیلی برای محرومیت از هیجان و لذت اسکوتر سواری برای علاقه‌مندان این رشته نخواهد بود.
ویژگی دیگری که اسکوتر تکنیکا 250S را به یک وسیله همه‌منظوره تبدیل کرده، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. دسته‌ی اسکوتر در سه ارتفاع مختلف قابل تنظیم است که راهبری افراد با هر قدی را امکان‌پذیر می‌کند. به لطف این قابلیت کاربردی حتی افراد بسیار قدبلند هم که قدشان از 2 متر بالاتر باشد می‌توانند از اسکوتر استفاده کنند.
حمل اسکوتر تکنیکا اس 250 به‌واسطه ابعادش شاید در نگاه اول کار سختی باشد؛ ولی این مسئله تنها با فشردن یک دکمه حل می‌شود. شما می‌توانید با فشار دادن یک شاسی مخصوص، اسکوتر را جمع کنید و به‌راحتی آن را داخل خودرو قرار دهید. تاشو بودن، اسکوتر تکنیکا S250 را به محصولی پرتابل تبدیل می‌کند تا همیشه بتوانید آن را با خود همراه کنید. ضمناً این اسکوتر وزن زیادی هم ندارد که این سبکی، حتی جابه‌جایی دستی آن را نیز برای فواصل نزدیک آسان می‌کند.
از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر باید به جنس و کیفیت چرخ‌هایش اشاره کنیم. جنس این چرخ‌ها از پلی اورتان است که عمر مفید بالایی دارند و به‌سادگی، در اثر فرسایش خراب نمی‌شوند. ضریب اصطکاک مناسب چرخ‌ها، اسکوتر را به شکلی روان روی سطح زمین حرکت می‌دهد و درعین‌حال، مانع از لیز خوردن شما حین اسکوتر سواری می‌شود. قطر زیاد چرخ‌های اسکوتر آن‌ها را در عبور از موانع به یک تکیه‌گاه مطمئن تبدیل می‌کند.
عملکرد ترمز یک قابلیت امنیتی بسیار مهم در وسایلی مانند اسکوتر است که اس 250 از این جنبه، عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان می‌دهد. حساسیت و سرعت پاسخگویی ترمز اسکوتر تکنیکا S250 مناسب است و می‌توانید فوراً و به‌راحتی آن را متوقف کنید. این واکنش‌پذیری خوب با جلوگیری از برخورد با موانع، احتمال بروز اتفاقات و سوانح را شدیداً کاهش می‌دهد.
در کنار نقاط مثبت باید به این موضوع نیز اذعان کرد که وجود یک کمک فنر می‌توانست حس راحتی بیشتری هنگام عبور از دست‌اندازها به اسکوتر سوار بدهد. بااین‌حال، حتی بدون داشتن این آپشن نیز باید گفت که اسکوتر تکنیکا S250 برای حرکت روی سطوح عادی مثل خیابان، پارک و ... یک انتخاب پرفکت است.

قیمت اسکوتر تکنیکا S250

اگر مشتاقانه خواهان تجربه اسکوتر سواری هستید، قیمت اسکوتر تکنیکا S250 عاملی نیست که بتواند شما را از خرید این محصول منصرف کند. با توجه به قابلیت‌هایی که با هم مرور کردیم، قیمت این اسکوتر را می‌توان منطقی و حتی ارزان‌تر از آنچه باید باشد، ارزیابی کرد. بنابراین می‌توانیم اسکوتر تکنیکا مدل S250 را یک اسکوتر خوش قیمت بنامیم که چه از نظر ظاهری و چه از نظر عملکرد، نمره قبولی می‌گیرد.
به‌طور خلاصه باید گفت که قیمت اسکوتر تکنیکا S250 در کنار کیفیتش آن را در گروه اسکوترهای اقتصادی بازار قرار می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...