پشتیبانی 09356040365
اسکیت | خرید انواع اسکیت بچگانه و بزرگسال

اسكيت فلاينگ ايگل S8 | مشکی

از {{model.count}}

flying eagle S8

سايز
سايز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
4,580,000
4,280,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسكيت فلاينگ ايگل S8 يكي از محبوبترين اسكيتهاي برند FLYING EAGLE در سرتاسر جهان ميباشد و به سرعت جاي خود را در ميان اسكيتهاي حرفه اي پيدا كرده است. خريد اسكيت فلايينگ ايگل S8 به كساني كه قصد ادامه اسكيت سواري به صورت حرفه اي در رشته هاي خياباني و فري استايل را دارند توصيه ميشود.قيمت اسكيت فلاينگ ايگل S8 با توجه به امكانات و كيفيت ساخت بالا نسبت به اسكيتهاي مشابه از قيمت ارزانتري برخوردار است در ادامه مشخصات اسكيت S8 را به طور كامل نقد و بررسي ميكنيم قیمت ارزان دارای ساق متحرک دارای تیغه فلزی قابلیت راکر شدن با جابجایی چرخ ها استحکام بالانقاط ضعف ندارد

اسکیت فلایینگ ایگل S8

اسکیت فلایینگ ایگل S8 یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و خوش‌ساخت کفش اسکیت بچگانه در بازار است. این اسکیت از نوع هارد بوده و به‌واسطه طراحی اصولی و قابلیت‌های فنی مناسب، انتخابی مطمئن برای کودکان به شمار می‌رود.

چینی بودن برند فلایینگ ایگل نباید ارزیابی‌تان را از عملکرد این محصول تحت‌الشعاع قرار دهد. اتفاقاً برندهای چینی طی سال‌های اخیر در حوزه تولید اسکیت و لوازم جانبی، عملکرد درخشانی داشته‌اند. رضایت خریداران و فروش بالا دو نشانه‌ای هستند که بر کیفیت اسکیت فلایینگ ایگل S8 مُهر تأیید می‌زنند. قصد دارید برای فرزندتان یک جفت کفش اسکیت مناسب و چندمنظوره بخرید؟ در این صورت مدل S8 یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما به شماست.

ویژگی‌ها و مشخصات اسکیت فلایینگ ایگل S8

ازآنجایی‌که همه کودکان به شکل و ظاهر اسکیت اهمیت خاصی می‌دهند، بگذارید بررسی ویژگی‌های کفش اسکیت S8 را با مشخصات ظاهری آن آغاز کنیم و بعد سراغ موارد فنی برویم.

1. ظاهر

کفش اسکیت فلایینگ ایگل S8 از طراحی حرفه‌ای و شیکی برخوردار است و به‌واسطه این ظاهر زیبا اکثر کودکان را خیلی زود به خود علاقه‌مند می‌کند.

این کفش اسکیت در سه رنگ متفاوت روانه بازار شده؛ درحالی‌که رنگ‌های آبی و صورتی به‌عنوان مدل‌های پسرانه و دخترانه شناخته می‌شوند، رنگ مشکی این اسکیت نزد هر دو گروه فروش بالایی دارد. در ساخت هر سه مدل علاوه بر رنگ اصلی، به‌طور جزئی از رنگ‌های دیگر هم استفاده شده که این ترکیب رنگی، زیبایی و جذابیت ظاهری اسکیت را دوچندان می‌کند.

2. استحکام و دوام

در کنار آشنایی با مشخصات ظاهری اسکیت فلایینگ ایگل مدل S8 باید قابلیت‌های فنی و کارکردی آن را نیز بشناسیم. همان‌طور که گفتیم این اسکیت در گروه اسکیت‌های هارد قرار می‌گیرد که این به معنای استحکام و سختی بالای آن است. استحکام ساختاری بالا، ثبات پای کودک در کفش اسکیت را بالا می‌برد و از پاها در برابر پیچ‌خوردگی و خطرات مشابه محافظت بهتری به عمل می‌آورد.

3. امنیت و اطمینان

اسکیت فلایینگ ایگل S8 از نظر امنیتی نیز یک اسکیت استاندارد و ایده‌آل محسوب می‌شود. شرکت سازنده، این اسکیت را با طیف گسترده‌ای از سازوکارهای مراقبتی روانه بازار کرده است که این ویژگی، ضریب اطمینان اسکیت سواری کودکان را افزایش می‌دهد.

وجود ضربه‌گیر مناسب با گرفتن ضرب اولیه برخوردهای شدیدِ پاشنه‌ی پا با سطوح مختلف، تهدید ضربات ناگهانی را خنثی می‌سازد. فیکس‌های ضامن‌دار به‌خوبی از نواحی مُچ و ساق پا مراقبت می‌کنند. درنهایت ترمزی که روی لنگه‌ی چپ تعبیه شده با توقف فوریِ حرکت اسکیت، از اصابت کودک با موانع ناگهانی که در مسیر او قرار دارند، جلوگیری می‌نماید.

4. قابلیت تغییر سایز

آنچه بر ارزش خرید اسکیت فلایینگ ایگل S8 می‌افزاید، قابلیت تغییر سایز آن است. شما می‌توانید با فشار دادن دکمه مخصوصی که روی کفش وجود دارد، به‌آسانی از آن در 5 سایز مختلف استفاده کنید. امکان تعویض سایز اسکیت در 5 گرید، یک آپشن فوق‌العاده است که استفاده طولانی‌مدت کودک از آن را تضمین می‌کند. ناگفته نماند این کفش اسکیت در سه اندازه Medium، Large و X-Large به بازار عرضه شده است.

5. راحتی

جنس جوراب به‌کاررفته در اسکیت فلایینگ ایگل S8 طوری است که متناسب با حرارت درون کفش، با پای اسکیت سوار جفت‌وجور می‌شود. این انعطاف و شکل‌پذیری مناسب، احساس راحتی خوشایندی را به اسکیت سوار منتقل می‌کند.

روی خودِ اسکیت سوراخ‌ها و منافذی وجود دارند که گردش هوا درون کفش‌ها را امکان‌پذیر می‌سازند. به این ترتیب، تهویه مناسب علاوه بر جلوگیری از عرق کردن پاها مانع ایجاد بوی ناخوشایند در جوراب‌ها می‌شود. ضخامت این جوراب‌ها، استاندارد است و علاوه بر شستشو می‌توان آن‌ها را تعویض کرد. 

6. سرعت مناسب و کارکرد دومنظوره

مطمئناً دلیل اصلی جذابیت اسکیت سواری چیزی جز سرعت و هیجان بالا نیست. بنابراین یک کفش اسکیت باید در کنار امنیت این لذت را نیز به اسکیت سوار ارائه دهد. استفاده از بلبرینگ‌های کرومی در اسکیت فلایینگ ایگل S8 این انتظار را به‌خوبی برآورده کرده است.

از طرف دیگر، امکان تغییر اسکیت به حالت راکر موجب می‌شود که غیر از اسکیت سواری معمولی، انجام حرکات نمایشی و اصطلاحاً فری استایل  نیز با این اسکیت امکان‌پذیر باشد. این ویژگی، اسکیت فلایینگ ایگل مدل S8 را نه‌فقط برای مبتدیان بلکه برای اسکیت سواران نیمه‌حرفه‌ای نیز به یک گزینه جذاب تبدیل می‌کند.

قیمت اسکیت فلایینگ ایگل S8

قیمت اسکیت فلایینگ ایگل S8 یکی دیگر از دلایل فروش مناسب این کفش اسکیت است. با بررسی قیمت باید توجه داشته باشیم خرید کفش اسکیتی که در عین برخورداری از ظاهر زیبا از ویژگی‌های کارکردی و فنی استاندارد برخوردار باشد، می‌تواند بسیار گران‌تر تمام شود. ولی فلایینگ ایگل با ایجاد یک توازن منطقی بین قیمت و کیفیت، مدل S8 را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بازار تبدیل کرده است.

قیمت اسکیت فلایینگ ایگل S8 با توجه به خرید پک لوازم جانبی آن متغیر است. شما می‌توانید این اسکیت را همراه یا بدون لوازم جانبی آن خریداری کنید که تفاوت قیمتی آن حدود 15% است. البته ازآنجایی‌که امنیت، مهم‌ترین مؤلفه در اسکیت سواری مخصوصاً اسکیت سواری کودکان است، شاید بهتر باشد هر اسکیت بچگانه‌ای را همراه با لوازم جانبی آن تهیه کنید.


اسکیت فلایینگ ایگل مدل S8 پک اورجینال

Flying eagle S8، اسکیت بچگانه فلایینگ ایگل مدل S8 بهترین مدل اسکیت متغیر این برند برای کودکان و نوجوانانی است که علاقمند به شروع ورزش اسکیت هستند. دارا بودن سیستم راکر موجب شده که این مدل اسکیت فلایینگ ایگل برای افراد نیمه حرفه ای رشته فری استایل نیز مناسب باشد و گزینه بسیار خوبی برای کودکانی است که قدم در رشته فری استایل گذاشته اند. فلایینگ ایگل s8 دارای بدنه هارد، تیغه فلزی و جوراب با کیفیتی است که این نکات ریز باعث شده که این اسکیت طول عمر بالایی داشته باشد. در ادامه به بررسی دقیق جز به جز فلایینگ ایگل اس 8 خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

 

رنگ و سایز فلایینگ ایگل اس 8

اسکیت فلایینگ ایگل S8 در رنگ مشکی و صورتی وارد بازار شده است که مورد پسند دختران و پسران می باشد. کفش این اسکیت متغیر مانند دیگر اسکیت های بچگانه تا 5 سایز قابل تغییر بوده و دارای سایز بندی 27-31 ، 32-36 ، 37-41 می باشد که این سایز بندی باعث شده که تمامی رنج سنی کودکان و نوجوانان را پوشش دهد. همچنین بعد از گذشت زمان هرگاه کودک احساس کرد که نوک انگشت شست پای او به نوک بوت اسکیت برخورد میکند، دکمه PUSH که در پنجه اسکیت تعبیه شده است را فشار دهید و نوک اسکیت را کمی(به اندازه یک سایز) به سمت جلو بکشید و سپس دکمه را رها کنید. شما به همین راحتی می توانید سایز اسکیت را تا 5 شماره بزرگ کنید و نگرانی از جهت رشد پا نداشته باشید. کفش اسکیت فلایینگ ایگل مدل S8 از نوع بدنه هارد می باشد که به واسطه سخت و غیر قابل انعطاف بودنش در حین انجام حرکات و مانورها ، مانع پیچ خوردن مچ پا و هرگونه آسیب دیدگی احتمالی می شود و محافظت کاملی را در تمام جهات برای پای اسکیت سوار به همراه دارد. در قسمت پاشنه کفش اسکیت، ضربه گیری نصب شده که شوک های وارده به کفش را در زمان اسکیت کردن یا انجام حرکت های نمایشی کم میکند که وجود این ضربه گیر باعث ایجاد حس راحتی بیشتر در پای اسکیت سوار می شود. وزن هر کفش اسکیت فلایینگ ایگل اس 8 در سایز اسمال 984 گرم، سایز مدیوم 1160 گرم و در سایز لارج 1466 گرم می باشد.

فلایینگ ایگل اس 8

 

بوت و جوراب داخلی اسکیت

جوراب داخلی با ترکیب رنگ مشکی و بنفش و …. این اسکیت بچگانه فلایینگ ایگل دارای خاصیت قالب گیری می باشد ؛ بدین معنی که بعد از اولین استفاده با حرارت پای اسکیت سوار تغییر شکل داده و قالب پای اسکیت سوار می شود. وجود منافذ تهویه هوا بر روی بدنه پلاستیکی اسکیت باعث گردش هوای کافی داخل کفش اسکیت شده و مانع تعریق پا و بو گرفتن جوراب اسکیت می شود. این جوراب همچنین قابل جداسازی دارد و هنگام شست و شو نیز بافت آن تغییر شکل نمی دهد. بنابراین با خیال راحت می توانید در هر زمان که نیاز بود جوراب را از کفش اسکیت خارج کرده و آن را بشویید. در اسکیت فلایینگ ایگل مدل S8 برای بهتر فیکس شدن در پای ورزشکار در قسمت پنجه چسب، یک عدد فیکس ضامن دار در قسمت مچ پا و یک عدد فیکس ضامن دار ریلی در بخش ساق پا تعبیه کرده است. اگر شما به دنبال اسکیت هارد هستید می توانید سری هم به اسکیت فلایینگ ایگل مدل S6s و یا اسکیت رولربلید مدل Apex بزنید.

 

چرخ و فریم فلایینگ ایگل S8

تیغه اسکیت فلایینگ ایگل S8 از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.تیغه این مدل دارای سیستم راکر بوده و همین قابلیت باعث شده که این اسکیت هارد گزینه مناسبی برای افراد نیمه حرفه ای در رشته فری استایل شود. در سیستم راکر سطح تکیه اسکیت تنها برروی دوچرخ وسط است که باعث آزادی عمل و قدرت مانور بیشتری نسبت به حالت عادی (اصطلاحا فلت) می شوند. اسکیت بچگانه فلایینگ ایگل مدل S8 دارای 4 عدد چرخ از جنس پلی یورتان مقاوم و ضدسایش با درجه سختی 85A می باشد. هر 4 چرخ این اسکیت دارای سایز هم اندازه نیستند ، بلکه دو چرخ وسط نسبت به دو چرخ کناری 2 میلیمتر کوچکتر اند. سایز اسمال این اسکیت دارای چرخ های 62 و 64 میلی متر ، سایز مدیوم 70 و 72 میلی متر و سایز لارج نیز 74 و 76 میلی متر می باشد. این 2 میلیمتر تفاوت در سایز چرخ ها به واسطه پایین تر بودن دو سوراخ اتصالی وسط روی تیغه این اسکیت جبران می شود و اسکیت فلایینگ ایگل اس 8 به حالت فلت درآمده. در زمان شروع رشته فری استایل ورزشکار با تعویض دو چرخ وسط با چرخ ابتدایی و انتهایی، اسکیت را به راحتی (اصطلاحا) راکر می کند.


 


جنس بدنه
فايبرگلاس فشرده
جنس فريم و تيغه
آلياژ آلمينيوم
جنس چرخها
پلي اورتاني با آلياژ 85
ترمز
دارد
لوازم جانبي
آچار و پیچ ترمز
لوازم ايمني
زانو بند آرنج بند مچ بند و کلاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...