پشتیبانی 09356040365
اسكوتر برقی 10اينچ و آفرود

اسكوتربرقي SEGWAY NINBOT F30 S

از {{model.count}}

SEGWAY NINBOT

تعداد
نوع
38,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسكوتربرقي SEGWAY NINBOT F30S از خفنترين اسكوتربرقيهاي موجود در بازار است و تحت ليسانس امريكا توليد ميشود و كيفيت و كارايي اسكوتر با مدلهاي مشابه كاملا متفاوت هست. خريد اسكوتربرقيSEGWAY مناسب كساني است كه هر كالايي را يكبار با بهترين كيفيت خريداري ميكنند و چندين سال ازاستفاده كالاي با كيفيت خود لذت ميبرند. در ادامه به بررسي و مشخصات وقيمت اسكوتربرقي SEGWAY NINEBOT F30S مپردازيم با ما همراه باشيد

مشخصات
اسكوتربرقي SEGWAY بسیار مقرون‌به‌صرفه و در عین حال دارای ویژگی‌های فراوانی است. و هر آنچه را از یک اسکوتر توقع دارید در یک محصول به شما ارائه می‌دهد.
SEGWAY-SCOOTER.pdf
دارای برد 40 کیلومتری،حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت،دارای لاستیک‌های بزرگ 10 اینچی، و همچنین دارای قابلیت تاشو و قفل امنیتی بلوتوثی برای ایمن نگه داشتن اسکوتر شما.
لاستیک های 10 اینچی بسیار الاستیک
اسكوتربرقي NINEBOT SEGWAY با دارا بودن لاستیک‌های بزرگ 10 اینچی سواری نرم‌تری به شما ارئه می‌دهد. و عبور از موانع را بسیار آسان‌تر می‌کند.
اسكوتربرقي ناين بات با دارا بودن لاستیک‌های بزرگ 10 اینچی سواری نرم‌تری به شما ارائه می‌دهد. و عبور از موانع را بسیار آسان‌تر می‌کند. همچنين از موتور براشلس سه حالته بهره ميبرددوام
تایرهای Fsereis دارای مقاومت غلتشی کم و همچنین آج مقاوم در برابر سایش می‌باشد.
+
راحتیمقاومت در برابر سوراخ شدن
این لاستیک ها در مقایسه با تایر های معمولی موجود در بازار، دارای بهبود دوام در برابر سوراخ شدن هستند و همچنین در قیاس با لاستیک های پنوماتیک 9 اینچی تایر های Fseries بسیار بهبود یافته تر شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...