پشتیبانی 09356040365
فروش ویژه

اسكوتر کودک موزیکال و چراغدار | قرمز

از {{model.count}}
تعداد
نوع
1,980,000
1,880,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

اسكوتر کودک موزیکال و چراغدار 855 يكي از جذابترین اسكوترهاي خارجی موجود در بازار ميباشد. از مزيتهاي اين اسكوتر شامل چرخهاي چراغدار كه زيبايي خاصي به اسكوتر در حال حركت ميبخشد ، جنس بدنه اسكوتر کودک چراغدار 855 از نوع فایبرگلاس فشرده ميباشد كه علاوه بر مقاومت بالا به دلیل داشتن سطح صیقلی مانع از خراشیدگی و اسیب به پای فرزند شما میشود.دسته ی اسکوتر دخترانه موزیکال قابل تنظیم بوده و اسکوتر را مناسب رده سنی 3 سال تا 12 سال کرده است. تحمل وزن اسکوتر تا وزن 70 کیلوگرم میباشد . اسکوتر دخترانه موزیکال و چراغدار 855 با داشتن چرخهای پهن و محور تعادل محکم مانع از زمین خوردن و حفظ تعادل راحت فرزند شما میشود. دسته اسکوتر کودک چراغدار قابلیت تنظیم ارتفاع و تا شدن دارد و به راحتی با فشردن دکمه مخصوص جمع میشود و در فضای کوچک مانند صندوق عقب خودروو یا زیر تخت و .... جای میگیرد.اسپرت رول مرکز خرید اسکوتر کودک در تهران با بیشترین تنوع و ارزانترین قیمت

اسکوتر کودک موزیکال و چراغدار معرفی شده در  این قسمت از نظر کیفیت و مواد اولیه ساخت دارای بالاترین کیفیت ساخت میباشد و با داشتن چرخهای ژله ای و پهن حرکت بر روی تمامی سطوح را فراهم میکند همچنین با گردش چرخها،چراغهای چرخ روشن میشود و جلوه زیبایی به اسکوتر کودک میدهد. اسکوتر موزیکال 855 از همچنین دارای چراغ نیز میباشد که در زیر اسکوتر کودک و قسمت جلویی آن میباشد و زیبایی خاصی به اسکوتر میبخشد از دیگر ویژگهای اسکوتر کودک موزیکال دسته قابل تنظیم از حداقل 65 ساتیمتر تا 90 سانتیمتر میباشد.

جنس چرخها
ژله ای و چراغدار
تعداد چرخها
3 عدد چرخ پهن
جنس بدنه
فایبرگلاس فشرده
ارتفاع دسته
قابل تنظیم در 4 حالت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...