پشتیبانی 09356040365
بدنسازي

تردمیل خانگی سایتک مدل Cytech XG-V5

از {{model.count}}

Cytech XG-V5

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تردمیل خانگی سایتک مدل Cytech XG-V5 ، یک تردمیل تک کاره خانگی پرقدرت می باشد. این تردمیل دارای موتور DC با قدرت 3 اسب بخار می باشد.تردمیل تک کاره سایتک قابلیت های منحصر به فردی دارد که باعث شده  برای افرادی که به دنبال خرید تردمیل خانگی هستند، ایده‌آل‌ترین گزینه  بشمار می آید.

تردمیل سایتک مدل Cytech XG-V5C از انواع تردمیل خانگی با 8 برنامه متفاوت است که با این برنامه‌های متنوع می‌توانید به روش‌های  مختلف بر روی دستگاه مشغول به دویدن شوید. چرخ‌هایی در بخش جلویی تردمیل  خانگی سایتک تعبیه شده که حمل آن‌ را در مقایسه با محصولاتی که از چرخ بهره  نبرده‌اند بسیار آسان‌تر کرده و می‌توان آن را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر  جابجا کرد. تنظیم شیب تردمیل به صورت برقی انجام می‌شود و کار تا حد زیادی  برای شما آسان خواهد شد. این محصول برای سلامتی کاربر به یک ضربه‌گیر مجهز  شده و همچنین گیره ایمنی تعبیه شده نیز به کاربر کمک می‌کند تا در صورت  بروز هر گونه مشکل به سرعت دستگاه را متوقف کند. جایگاه نگهدارنده قمقمه به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی به نوشیدنی دسترسی داشته باشد. با خرید تردمیل سایتک خانگی علاوه بر اینکه یک  محصول با امکاناتی فراوان را خریداری کرده‌اید، از خدمات پس از فروش بسیار  خوبی نیز بهره‌مند می‌شوید. 

برند
سایتک
نوع موتور
DC
قدرت موتور
3
تحمل وزن
145 کیلوگرم
شیب برقی
15 درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...