پشتیبانی 09356040365
بدنسازي

تردميل پروتئوس مدل PST-5100

از {{model.count}}

proteus tremil 5100

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تردمیل جز یکی از محبوب‌ترین تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی محسوب می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید هر زمان و به راحتی از آن استفاده کنید. به هنگام کار با تردمیل نیاز دارید نکاتی را رعایت کنید تا تمرینات موثرتری داشته باشید و هم از آسیب‌های احتمالی که ممکن است برایتان به وجود بیاید جلوگیری کنید.تردميل دستگاهی شناخته شده برای انجام تمرین های قلبی – عروقی (هوازی) با شبیه ساز پیاده روی و دویدن در محیط خانه یا باشگاه است. با ایستادن بر روی تسمه (نوار نقاله) دستگاه و فشردن دکمه Start، تردمیل شروع به کار می کند. با این حال، شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا باید بر کاهش وزن، پرورش عضلات (عموما پاها) یا بهبود ظرفیت قلبی عروقی کار کنید. تردمیل می تواند به عنوان ابزار اصلی تمرین یا مکمل برنامه های ورزشی محسوب شود.

تردمیل خانگی پروتئوس مدل PST-5100 یکی از انواع دستگاه تردمیل است که با استفاده از قطعات تایوانی در کشور چین ساخته می‌شود. میزان قدرت موتور در این تردمیل خانگی به 3.5 اسب بخار می‌رسد. حداکثر میزان تحمل وزن در این مدل از تردمیل پروتئوس 140 کیلوگرم است. میزان شیب در این دستگاه تردمیل قابل تنظیم است و می‌توان آن را با توجه به درجه سختی مطلوب برای عضلات ورزشکار، بین 0 تا 20 درجه تغییر داد. این تنظیم شیب کاملا به صورت برقی صورت می‌گیرد و متناسب با نیاز کاربر تنظیم می‌شود. با تهیه این دستگاه شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز پیاده روی کرده و علاوه بر مصرف کالری به تناسب اندام خود کمک کنید.

تردمیل خانگی پروتئوس مدل PST-5100 دارای ابعادی به اندازه 180×107×148 سانتیمتر است و اندازه طول و عرض تسمه پیاده روی در آن به 51×142 سانتیمتر می‌رسد. میزان سرعت در این تردمیل خانگی قابل تنظیم است و شما می‌توانید آن را بین 1 تا 20 کیلومتر بر ساعت تنظیم نمایید. این دستگاه تردمیل دارای یک مانیتور است که می‌توان به کمک آن برنامه مناسب برای ورزش را تنظیم نمود. به کمک این مانیتور می‌توان علائمی مانند ضربان قلب، میزان سرعت، میزان مسافت طی شده، مقدار کالری مصرف شده و زمان را مشاهده نمود. داشتن MP3 Player در این مدل از تردمیل پروتئوس باعث شده تا کاربر بتواند در هنگام ورزش موسیقی دلخواه خود را گوش کند. قیمت دستگاه تردمیل خانگی پروتئوس با توجه به مزیت‌هایی که دارد متعادل به نظر می‌رسد و خرید آن فرد را از رفتن به باشگاه یا ورزش در محیط بیرون از خانه بی‌نیاز می‌کند.

مدل دستگاهPST-5100
برند دستگاه   PROTEUS
نوع موتور    DC
قدرت موتور     3
تحمل وزن  130KG
نمایشگر(زمان-مصافت-سرعت-ضربان قلب-کالری)دارد
قابلیت برنامه ریزیدارد
برنامه از پیش تعیین شدهدارد
شیب دستی ندارد
شب برقی دارد 20 درجه
حداکثر سرعت  20KM
جک پنوماتیکیدارد
عرض تسمه   51
طول تسمه  142
نوع تسمه خانگی
ضربه گیر دارد
اسپیکر و پخش ام پی تریدارد
اقلام همراهدفترچه راهنما-آچار
روغن کاری اتوماتیکندارد
چند کاره و تک کارهتک کاره
نوع کاربریخانگی
کشور سازندهچین
ضمانتدارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...