پشتیبانی 09356040365
اسكي

عينك اسكي بليز مدل BLIZ SWITCH GOGGOLE MARK 18

از {{model.count}}
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
11,435,000
11,314,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

كمپاني بلیز با تمرکز بر ساخت عینک های تخصصی ورزش اسكي و كوهنوردي ، با کیفیت بسیار بالا و استفاده از تکنولوژی های نوین و خلاقانه همیشه جوابگوی نیاز های مشتريان بوده است . عینک اسكي bliz با ایجاد احساس امنیت و راحتی فوق العاده کمک می کند با خیال راحت بر روی ورزش خود تمرکز داشته باشید .طراحی منحصر به فرد و مهندسی ، انعطاف پذیری و کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب از ویژگی هایی می باشد که تمامی محصولات بلیز را شامل می شود که همین امر باعث شده بلیز از محبوبیت زیادی در بین ورزشکاران در سراسر دنیا برخوردار باشد .

مشخصات
BLIZ SWITCH GOGGOLE یکی از مدل های منحصر به فرد bliz است . تنظیم جریان هوا و پد بینی از ویژگی های switch است . BLIZ SWITCH GOGGOLE مجهز به لنز NANO OPTICS (نانو اپتیک) می باشد که ضد ضربه است و مانع رسیدن نور به چشم شما میشود و از چشم شما در برابر اشعه مضر UV (ماورای بنفشه) محافظت می کند و نمای خوبی برای شما ایجاد میکند .
طراحی BLIZ SWITCH GOGGOLE بسیار راحت با فوم 3 لایه می باشد که وزنی سبک دارد . بند های قابل تنظیم این عینک از جنس سیلیکون میباشد و به سه حالت مختلف تنظیم می شود .
این عینک دارای ویژگی OTG - Over the Glasses می باشد که به شما این امکان را میدهد که در هنگام ورزش علاوه بر عینک اسکی از عینک طبی خود نیز استفاده کنید .
Lens Features (ویژگی های لنز) : این مدل دارای لنز NANO OPTICS (نانو اپتیک) می باشد که ضد ضربه و مانع رسیدن نور به چشم شما می شود این لنز همچنین در برابر خط و خش مقاوم و ضد مه می باشد که سه برابر بهتر از لنز استاندارد است .
Material : BLIZ SWITCH GOGGOLE دارای سه لایه فوم است که راحتی خاصی را به شما میدهد .
Adjustability ( قابلیت تنظیم) : شما در مدل BLIZ SWITCH GOGGOLE در قسمت بالای فریم میتوانید جریان هوا را در صورت نیاز خود تنظیم کنید . در این مدل همچنین میتوانید پد بینی را از بالا و پایین تنظیم کنید . بند های این عینک از جنس سیلیکون است که بسیار مقاوم است و به راحتی روی کلاه ایمنی قرار می گیرد و لنز های عینک به راحتی تعویض میشوند .
CE Standard (استاندارد ce) : همه محصولات Bliz Active دارای نشان CE هستند ، به این معنی که ما از اصول اولیه بهداشت و ایمنی که در دستورالعمل های اتحادیه اروپا وجود دارد پیروی می کنیم و می توانید این دفترچه راهنما را در جعبه محصول بیابید .
UV-Protection (محافظت در برابر اشعه ها) : عینک اسکی BLIZ SWITCH GOGGOLE از چشمان شما در برابر اشعه های مضر uva (اشعه ای که باعث چین و چروک پوست میشود) و uvb (اشعه ای که باعث سوختی پوست و سرطان پوستی می شود) محافظت می کند .
Nano Optics (نانو اپتیک) : لنز نانو اپتیک دید فوق العاده ای برای شما ایجاد میکند و ضد مه و ضد ضربه است .
Interchangeable lenses (لنز های قابل تعویض) : لنز های این عینک قابل تعویض میباشد و شما میتوانید در شرایط مختلف آب و هوایی منتاسب با نیاز خود لنز ها
ویژگی ها
• تنظیم جریان هوا
• تعویض لنز
• بند های قابل تنظیم با سیستم قفل سه مرحله ای
• پد بینی قابل تنظیم
• مجهز به لنز نانو اپتیک ضد ضربه و مه شکن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...