پشتیبانی 09356040365
کوهنوردی و کمپینگ

یخدان نیچرهایک 32 لیتری | CNH22CJ10001

از {{model.count}}

(Lingxia 72H) Outdoor antibacterial cooler box

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

همراه داشتن یخدان مناسب برای نگهداری از خوراکی ها و غذاها در سفر و کمپینگ لازم و ضروری است. کول باکس نیچرهایک به همان اندازه که زیبا هست، محکم و مقاوم نیز هست و طراحی یکپارچه آن عایق بودن فوق العاده آن را تضمین می کند. با آرامش خاطر طولانی تر ماجراجویی کنید.

دلایل خرید یخدان نیچرهایک 32 لیتری  

✨ کولر کمپینگ ورزشی در فضای باز: خنک کننده یخی تازه طبیعت گردی برای فعالیت های داخلی و خارجی مناسب است، مانند کمپینگ، پیاده روی، ماهیگیری، پیک نیک و غیره. می تواند غذای شما را در هنگام حرکت گرم نگه دارد.
✨ خنک کننده در طبیعت: خنک کننده یخ ما از مواد بدون bpa و زیست تخریب پذیر ساخته شده است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که غذای شما تازه خواهد بود.
✨ جعبه نگهداری یخ: جعبه یخ با طرحی دو لایه طراحی شده است که می تواند تکه های یخ و سایر اقلام کوچک را در خود جای دهد. همچنین دارای یک درب برای تازه نگه داشتن غذای شما برای مدت طولانی تری است.
✨ حمل آسان: جعبه ذخیره یخ سبک و قابل حمل است و حمل آن آسان است. در صورت عدم استفاده می توان آن را به اندازه کوچک تا کرد.
✨ قابل اعتماد و بادوام: این کولر کمپینگ از تکه های یخ با کیفیت بالا و سیلیکون مناسب برای مواد غذایی ساخته شده است که می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. مقاومت حرارتی خوبی دارد و به راحتی نمی شکند.

مشخصات
ابعاد داخلی
25 * 25 * 43 سانتی متر
ابعاد خارجی
36 * 40 * 69 سانتی متر
وزن
6.5 کیلو گرم
ظرفیت
32 لیتر
زمان نگهداری
تا 72 ساعت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...