پشتیبانی 09356040365
فروش ویژه

عينك آفتابی بليز مدل Vision 52105-10

از {{model.count}}

Bliz Fusion

سايز
سايز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
7,700,000
7,200,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

شما و فیوژن کاملا شبیه هم هستید. شما سخت، انعطاف پذیر و شکست ناپذیر هستید! این یک مدل منحصر به فرد، از نظر فنی پیشرفته و کاملاً قابل تنظیم است. سبک وزن و با تکنولوژی استخوان فک. پد بینی و شقیقه ها هر دو قابل تنظیم هستند و راحتی بی نظیری را به شما می دهند.لنز استوانه ای بزرگ تهویه می شود و میدان دید شما را به حداکثر می رساند. Fusion مجهز به Hydro Lens Tech™ است. عدسی با کیفیت نوری بالا برای دید واضح در شرایط آب و هوایی مختلف. این گزینه عالی برای دوچرخه سواری، اسکی و سایر ورزش های چندگانه است. اگر تقاضاهای بالا و جاه طلبی بالایی دارید، فیوژن انتخاب مناسبی است.

فیوژن یک مدل تک جنسیتی است که به بهترین وجه برای چهره‌های با سایز متوسط مناسب است. امکانات تنظیم عینک تقریبا بی پایان است. فناوری استخوان فک به شما امکان می دهد هم دید و هم ظاهر را شخصی سازی کنید. عملکرد و راحتی به طور مثبت درجه یک هستند. فیوژن برای تناسب با سخت‌ترین ورزش‌ها مانند دوچرخه‌سواری، اسکی و ورزش‌های چندگانه که هم ورزشکاران آماتور و هم ورزشکاران نخبه بالاترین نیازها را در تجهیزات خود دارند، توسعه داده شده است. نتیجه مدلی است که به خوبی مطابق با نیازهای شما تنظیم شده است که همیشه می تواند حداکثر عملکرد را داشته باشد. اگر خواسته های زیادی دارید و از سازش بیزارید - Fusion انتخاب شماست.

فیوژن مجهز به تکنولوژی Hydro Lens™ است. یک لنز X-PC با کیفیت نوری بالا برای دید واضح و واضح در شرایط آب و هوایی مختلف. این لنز دارای حفاظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش، حداقل انکسار، ضد خش و همچنین دارای کیفیت آبگریز می باشد. علاوه بر این، Fusion دارای تهویه هوشمند است که همراه با لنز شما را بیشتر از همیشه برای مقابله با چالش های پیش رو آماده می کند.

فیوژن از Grilamid TR90، ماده ای با تکنولوژی بالا با وزن کم و انعطاف پذیری بسیار بالا ساخته شده است.
فیوژن در حالت فول فریم 36 گرم و بدون استخوان فک 34 گرم وزن دارد.

هر بار به بهترین شکل ممکن به آن ضربه بزنید. فیوژن به راحتی با نیازهای شما تنظیم می شود. در طول دویدن صبحگاهی خود استخوان فک خود را از دست بدهید و از طبیعت با منظره کامل لذت ببرید. و با فول فریم در بعد از ظهر برای زمانی که در آن مسیر دوچرخه سواری کوهستانی پر از دست انداز حرکت می کنید. فیوژن با دقت طراحی شده است تا با انواع مختلف چهره ها مطابقت داشته باشد. شقیقه ها از هسته سیم قابل خم شدن برای تناسب بهینه ساخته شده اند. پد بینی برای یافتن بهترین راحتی قابل تنظیم است. علاوه بر این، لنز قابل جدا شدن است و به راحتی می توان آن را به رنگ های مختلف لنز و دسته بندی فیلتر تغییر داد (می توان آن را به طور جداگانه خریداری کرد).

رنگ فريم
مشکی مات
رنگ لنز
Smoke w blue multi
دسته بندي فيلتر
3

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...